قدمیاری خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه کتاب و نگارگذر جبهه مقاومت  در نقاط مختلف تهران

برگزاری نمایشگاه کتاب و نگارگذر جبهه مقاومت  در نقاط مختلف تهران

به گزارش بلک بلاگ، معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای عترت امید از برگزاری نمایشگاه کتاب و نگارگذر جبهه مقاومت همزمان با شهادت رهبران جبهه مقاومت در خانه موزه شهید چمران و هفت کتابخانه پایتخت اطلاع داد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، امید قدمیاری معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای عترت امید اظهار داشت: نمایشگاه کتاب و نگار گذر جبهه مقاومت در خانه موزه شهید چمران و هفت کتابخانه قلب پایتخت از یکم آبان تا دهم آبان ماه برگزار می گردد.
وی اضافه کرد: همه علاقمندان می توانند در مدت زمان برگزاری از نگار گذرشامل ۲۵ تصویر رهبران جبهه مقاومت ونمایشگاه کتاب این جبهه همزمان با ایام شهادت رهبران این جبهه دیدن کرده و بر تاریخ دفاع جبهه مقاومت مروری داشته باشند.
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای عترت امید در ادامه اظهار داشت: در این نمایشگاه ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوعات کودک و نوجوان، تاریخ شفاهی، خاطره شفاهی، رمان و مستندنگاری جبهه مقاومت عرضه می شود. این نمایشگاه در دو نوبت بامداد و عصر برپا و تخفیف ویژه ای برای بهره مندی علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی در آن اعمال می شود. در حاشیه برگزاری این رویداد نشست های تخصصی همچون پاتوق شهدا هم برپاست.
نمایشگاه کتاب و نگار گذر «جبهه مقاومت» از اول تا دهم آبان در خانه موزه شهید چمران به نشانی تهران، خیابان ۱۵ خرداد، محله سرپولک، کوچه کمال بشیری برگزار می شود.


منبع:

0.0 از 5
1403/07/30
09:03:22
13
تگهای خبر: رمان , فرهنگسرا , كتاب , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳